فرگوسن: منچستریونایتد مثل سیتی خرج‌های احمقانه نمی‌کند

سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد علی رغم از دست دادن قهرمانی این فصل لیگ برتر، مانند رقیب همشهری برای خرید بازیکنان جدید هزینه های گزافی متحمل نمی شود.

شیاطین سرخ در حالی که تا دو دقیقه پایانی رقابت های این فصل قهرمان لیگ برتر بودند، با پیروزی 3-2 سیتی برابر کوئینزپارک رنجرز به رتبه دوم قناعت کردند.

سیتی در چند فصل اخیر برای خرید بازیکنان جدید هزینه های زیادی متحمل شد اما فرگی حاضر نیست چنین کاری انجام بدهد.

او در مراسم اهدا جایزه بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما روی بازیکنان ج.ان سرمایه گذاری می کنیم. ما در این زمینه موفق هستیم. ما مثل بعضی باشگاه ها نیستیم که می توانند پول زیادی برای خرید بازیکنان خوب هزینه کنند. ما می دانیم که سیتی پول های احمقانه ای خرج می کند، دستمزدهای احمقانه ای می دهد و این روند همین طور ادامه داد.

ما نمی توانیم کاری در این مورد انجام دهیم. ما روی کاری که خودمان می توانیم انجام دهیم، تمرکز می کنیم و بازیکنان را به دلایل درستی به خدمت می گیریم.
ما روی بازیکنانی سرمایه گذاری می کنیم که برای طولانی مدت در باشگاه بمانند؛ بازیکنانی که شخصیت باشگاه را بسازند، هواداران را هیجان زده کنند. ما از این مسئله احساس غرور می کنیم و می خواهیم به همین روند ادامه بدهیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط سیاوش | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |